Khamis, 3 Februari 2011

Midnight Movie


Hey peeps :) Happy Readings

Firstly , thanks to Golden Screen Cinemas Pavilion Kuala Lumpur for The Green Hornet . Midnight Show 1230am . HAHA memang terbaik lah movie yang aku tengok kali ni . Aku seramai 4 patrons masuk ke dalam hall tepat jam 1230am . Dan keluar pada 200am . Soundsystem movie nie terbaik . layan jee tengok time tu .

Dah la full haus . nasib baik time aku datang dengan member member aku tu , tinggal 4 seat kosong . dan nasib baik juge lah seat tu tak terlalu dekat dengan screen . HAHA kalau tak memang rugi lah bayar rm14 tapi seat tak comfortable langsung . So tak rugi lah bayar mahal mahal . filem terbaikk .

Keluar saja dari hall , aku dan member member decide nak ke NZ The Garden untuk minum minum . Yeah perot pun memang agak lapar jugak time tu . Soo makan sekali . HAHA sembang punye sembang sampai lah 4 pagi . Makk aii esok dah le nak kene bangun awal . So aku decide untuk pulang ke rumah . begitu juga dengan member aku yang lain .

Tibe saajaa di rumah , terus aku on lappy , dan bingkas taip blog kali ini .

Much Love :) Salam !













Tiada ulasan:

Catat Ulasan