Khamis, 8 September 2011

susah

hari demi hari aku cuba untuk beritahu tapi ia sememangnya susah
mula nya dia macam bagi harapan pada aku tapi bila aku selangkah kedepan harapan itu hilang
aku cuba untuk berkata tapi susah

sejak akhir akhir ini juga aku dapat rasakan yang aku susah nak bercakap dengan orang
bukan aku saja yang perasan malah orang lain juga
dulu tak pernah macam ni

Mungkin letih atau aku sendiri tidak pasti kerana ia sememangnya susah untuk dikenal pasti
sehari aku tidak dengar suara dia , jumpa dia , hidup aku susah . entah la . kadang kala aku terfikir apa betul ke yang aku buat ni

Aku selalu ingin menjadi yang terbaik buat dia . tapi aku tahu susah untuk buat dia pandang apa yang aku buat untuk dia . Hari demi hari susah untuk aku luahkan pada dia . Aku hanya mampu tersenyum dan berdiam di kala dia gembira begitu juga aku .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan