Khamis, 27 Oktober 2011

Dunia Dunia

sudah hampir sebulan aku sibuk dengan menembak drama bersiri 26 episod Bicara Hati yang diarahkan oleh Osman Ali . selama sebulan ni aku dapat lihat mana orang orang yang boleh dipercayai dan orang orang yang hanya bersikap plastik . banyak juga yang aku dapat .

Macam macam ragam juga yang ada . Itu tak boleh ini tak boleh . Nasib baik lah aku masih ada member member yang boleh bagi sokongan yang kuat . aku rasa kalau diorang tak ada , haaa ting tong lah aku . itu lah dalam hidup ni kita jangan cepat nak percaya pada orang . bukan semua yang kita cerita tu dia akan simpan

Seminggu lebih aku dan crew yang lain berada di Banting (Rumah Kebajikan Sinar Iram) . Tiap tiap hari bila petang saja hujan lebat membasahi bumi . Bila dah hujan , delay shooting . bila dah delay shooting tambah hari lah kami dekat sini . haihh bila la nak balik KL ni . sumpah aku dah tension gila . Haha mana tidak nya kadang kadang aku rasa kelakar pulak dengan tingkah laku diorang dekat sini

Ada yang depan depan bukan main elok lagi cakap pijak semut pun tak mati . bila kat belakang hadoii sumpah rasa macam nak..................hahaha sumpah aku dah bosan tgk muka kau beb ! dunia dunia

Foto oleh Yeen Eiqa Malek

Tiada ulasan:

Catat Ulasan