Sabtu, 11 Februari 2012

Jangan Putus Harapan. Sedia Setia

Mulut kata Benci . Hati Masih Sayang

Hmm...Apa nak jadi jadi lah. aku pun macam dah malas nak fikir. Aku tak tahu apa yang aku fikirkan sekarang. Aku kerja pun kadang kadang jadi macam tak boleh nak focus. Susah juga macam ni. Lama juga aku tak jumpa dia, entah dia ingat ke tidak dekat aku kan. Itu terpulanglah masing masing boleh fikir kan. Yang aku tahu tulus hati aku masih ingat pada dia sampai bila bila

Even aku kadang kadang rasa macam dah malas nak jumpa dia tapi hati aku masih lagi beriya iya nak jumpa dia. Nak berbual dengan dia. Macam macam lah nak buat macam yang lepas. Cuma aku rasa dia yang seperti menjauhkan diri dari aku. Aku juga tak tahu kenapa. Last aku bercakap dengan dia pada berberapa minggu yang lepas lah. Lepas tu terus lost contact sampai sekarang

Setiap malam nak tidur jadi rindu, jadi tak tentu arah, haihh tak mungkin lah kan ! Malas nak fikir tapi mesti terfikir juga...Kalau betul dia memang dah tak nak jumpa aku nak buat macam mana kan. Aku tetap tak putus harapan. Sedia tulus hati aku setia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan