Ahad, 6 Jun 2010

Hari yg Ceria !!

gagaga :)) Jam di dinding bilik ku menunjukkan tepat jam 11 pagi...
damn !! lappy x off . Hahahaa punye aku seronok download movie by lime wire mlm
td sampai terlelaap..Hahaha :)
Mane x nye tido lambat aku mlm tadi . Tatkala burung2 mencari makanan utk anak2 nye bru laa aku tido tepat jam 6 pg . Hahaha

Aku bingkas bangun dari katil dan terus mendapatkan tuala untuk ke kamar mandi.
suddenly i was thinking something , ' erh arini aku keje laaa '
actually arini aku keje jam 4ptg -12mlm .
Slesaii saje mandi , aku tros mencapai lappy dan berfacebook di pagi itu !

Pagii tu eddy online plak . Pelik jarang dye online pagii . ohh maybe kat office la kot .
dengan membiarkan status Yahoo Messeger aku invisible . aku turun ke bawah untuk mengambil baju yang dihantar ke dobi 3 hari yang lalu .
berberapa jam kemudian aku bingkas untuk bergerak ke tempat kerja .

Actually aku bertugas di sebuah Cyber Cafe berdekatan condominium yg aku sewa .
sekadar part time untuk mencari duit lebih sahaje sudah cukup untuk aku .
tepat jam 4 petang aku bertukar shift dengan Winson . Hahaha banyak plak ragam2 customer hari ni .

Ade yang bnyk tukar2 pc laa...
Ade yg suh ajar kan main game laaa
Ade uncle chinesse ni plak nk tgk movie china..so aku pon surf la youtube
and search Shaolin Soccer utk dye . Terhibur plakk uh dye ! haha
Ade yang mintak mic nk buat calling by yahoo mesengger . Hehehe.

Begini laa era dunia modern kite . Pakcik2 Makcik2 pon ade yg ade facebook , yahoo mesengger dan macam2 lah . Gagaga :)
Mkn malam aku pulak eddy hantar kan Megamax By Mc'Donal Ampang Park .
Hahaha kenyang gyle . Customer pd hari ini agak ramai laa jugakk
43 pc digunakan daripada 60 .

Tepat jam 12 malam . aku terus mengira semua sales aku untuk hari ini .
Semuanya mencecah 502 Ringgit Malaysia . Sementaara Hasyim dtg untuk menggantikan Shift aku pada 12 malam ke 8 pagi .
Actually cyber cafe ni open 24 of 7 . So anytime nk dtg boley datang...

Aku bingkas untuk balik ke rumah untuk menonton movie yg baru aku download semalam...
Salam XoXo :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan