Isnin, 7 Jun 2010

My class are so fuckin damn bored today !


Jam menunjukkan tepat pukul 9 pagi . aku bingkas bangun untuk ke kamar mandi
badan aku rase lemah longlai je nak ke class pagi ni .
bukan ape , aku dh mmg dah tau yang class pagi ini mesti boring mcm mggu
lepas . Selesai je mandi , aku mengejut housemate ku Daus untuk bgn ke class .
Actually arini kitorang g class berdua jer . lagi 2 org housemate aku g taiping , ade kenduri abg nye kate nye .

930pg kami sampai di college , aku bertanya pd classmate aku merangkap mmber
baik aku Aqina atau lebih dikenali dengan panggilan Aqi ' dh masuk class ke blum ? ' dye menjawab 'blum lagii' . so aku decide untuk breakfast dulu di kedai berhampiran college kami .Dengan membedal Nasi Lemak dan Teh Ais . perghhh agak kenyang laaa...

Tepat jam 10pg Aqi sms aku mengatakan class dh ready n ade quiz . so aku bingkas bgun meninggalkan meja dan terus ke class .
Memang sah laa class pagi ni agak memboringkan. Lecturer tu terlalu slow .
aku bukan laa nk kutuk ke tp dh memang fakta .
seramai 35 org di dalam class tersebut agak mengantuk bile tibe class itu .

bayangkan aku nk kene menghadap nye selama 6 jam . huiishh x larat kot .
naseb baek laa ade bnyk take 5 . huh take 5 kitorang bukan laa 5 minutes . tp 15 or more than that . hehehe . Dalam class tu aku hanya paham mane yang aku rase aku boleh paham jer . Mane yg dye terangkan secara x terperinci aku x taw .
bile tny pada lecturer itu , die hanye akan menukar slide n menghindarkan pertanyaan kami .

Hohoho . x taw laaa ape nk buat lepas nie . tp kire ok laaa Quiz yg dye bg aku n Aqi got full marks . even kitorang x tumpukan perhatiaan 100% dlm class uh .

Salam ~!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan