Selasa, 8 Jun 2010

Kesatriiaa ooo Kesatria !!




Gagaga :) actually aku supposed taip blog utk 7 Jun ni mlm tadii .
tp disebabkan aku mengatok gyle babi yg teramat sangat aku malas nk taip .
hehehe . so arini aku nk share ckit pasal Kesatria yg diadakan di college aku selama aku di Semester 3 di college ni .

Kesatria ni adalah kawad kaki yg dijalan kan di college . dengan tunjuk ajar coach2 yg berpengalaman dan di leader kan oleh En Iskandar Satria selaku pihak registrat college kami
yang tidak kurang tampan nye dan bergaya .

Pada mule nye aku kurang berminat laaa kawad kawad kaki seperti ni . bukan ape , yelaaa berjemur tengah2 panas dari jam 230pm hinggalah 630pm .
Hahaha sape yg nak kan . hehehe :)
tp bile dh lame2 belajar sume rase cam best plak .

Yg x best nye kalo x dpt dtg kesatria ni . xde laaa attendant n kalo dh lebih 2x makne
kene laa repeat utk sem depan nanti . hohohoh sape yg nk stay lame2 kt cnie . ngee ~
So vidoe yg aku share uh adelah antara video yg dirakam oleh aku semasa student girl2 tgh kawad .

enjoy the movie. hahaha :)

Salam !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan