Isnin, 24 Januari 2011

Dalam Kenangan


Hey peeps :) Happy Reading and Salam Takziah buat Keluarga Faizal Isa . Semoga Rohnya dicucuri rahmat dan ditempat kan dikalangan orang orang yang soleh .

Petang sabtu 22 January 2011 . Tepat jam 500pm , aku dikejut kan dengan berita kematian salah seorang rakan aku di college . Faizal atau lebih dikenali dengan panggilan Ejai telah kemalangan di Bukit Ampang bersama 2 rakan nya yang lain . Siapa sangka orang sebaik nya pergi dulu meninggal kan kami semua . Siapa yang rapat dengan arwah pasti akan terasa dengan pemergiannya . Orang nya baik hati , peramah , dan suka berkawan .

Even aku tak berape nak rapat dengan nya tapi aku tahu dia macam mane orang nya . Hari hari terakhir sebelum arwah pergi , dari ape yang aku tahu , die sering memakai baju melayu , tak kira lah lepas mandi ke , nak tidur ke . Antara status yang di update di facebook juga memberi satu petanda iaitu 'Kesuntukan Waktu' dan 'Nak bangun tidur selambat yang boleh'

Tak sape sangka itu status terakhir di update oleh arwah . Jenazah dikebumikan di kediaman nya di Batu 3 Shah Alam pada pagi 23 January 2011 . Sebelum arwah pergi , arwah ade berpesan pada Syukri . 'Aku nak tengok kawan kawan aku berjaya' arwah ade ajak ramai kawan kawan yang x berape nak rapat dengan dye keluar . Semoga arwah tenang di alam sana .

p/s : we will miss you ejai . al fatihah -__-





1 ulasan:

  1. aku terasa giler kot dia takde .
    aku dulu kawan pmpuan paling rapat dengan dia .

    BalasPadam