Jumaat, 14 Januari 2011

Khurafat Perjanjian Syaitan










Hey peeps . Happy reading :)

Yeah ni lah filem yang aku tunggu tunggu untuk januari 2011 ni . Khurafat - Perjanjian Syaitan . firstly thanxx to Golden Screen Cinema Pavilion Kuala Lumpur . Filem mengisah kan Johan ( Syamsul Yusof ) dan Isteri nya Aisyah ( Liyana Jasmay ) yang diganggu oleh makhluk halus akibat daripada kisah lampau Johan yang mengamal kan ajaran ilmu hitam . Lakonan hebat juga dari Sabrina Ali , Salina Saibi dan Fauziah Nawi .

Kami seramai 8 patrons iaitu aku , faidiel , jambu , yaya , pika , dodod , arm , dan syahmie masuk ke dalam hall tepat jam 1130pm . Memang full house lah cerita dye kan . Nasib baik aku dah beli tiket tengah hari tadii . Kalau x x dapet lah nak tengok movie ni .

Jalan cerita yang agak menarik , sound system gempak siott , HAHA terperanjat jugak lah aku kat dalam tu . HAHA . Memang betul betul seram lah movie kali ini . Berbeza dari filem2 seram yang aku tonton sebelum ini . So credit lah tu Syamsul Yusof sebagai Pengarah dan juga pelakon utama dalam filem ini .

Filem ini tamat jam 130am . HAHA dah la aku ade class 830am esok nya . Haishh x de hal lah . Syamsul punye pasal kan . HAHA ! selesai saja tengok movie , kami terus gerak untuk pulang ke rumah masing masing . Memang tak rugi lah keluarkan Rm12 untuk filem ini .

Aku tiba dirumah jam 0155am . terus on lappy dan menaip blog kali ini .
Okay :) Good Night peeps !!











Tiada ulasan:

Catat Ulasan