Khamis, 24 Februari 2011

.Kantoi.

.aduh !! macam mane lah boleh kantoi pulak semalam.

haha ! story die macam ni . aku kantoi hisap rokok dengan member aku (Faidiel Danial) yang tak bagi aku hisap rokok sebab dye x nak aku jadi macam dye and member member aku yang lain . Actually class pagi tu memang sangat lah macam hanjing . HAHA . aku tension gyle babi . aku fedup dengan masalah yang datang dan pergi .

So aku decide nak ajak Ejoy , member aku jugak pergi toilet untuk berasap . HAHA so kitorang pun pergi lah toilet . Tengah syok syok aku sedut asap rokok uh . time tu jugak lah Faidiel ni lepas masuk . haha . dengan pantas aku campak rokok tu ke tepi . HAHA . time tu aku tak pikir ape2 , dalam kepala aku cume pikir samada dye nampak atau tak .

Aku dah rase nervous sikit time tu , aku terus keluar , biar dye dengan ejoy jea dalam tu . tak tau la ape yang dye tanya kat ejoy pasal aku . HAHA . masuk class jea aku buat muke suspen dekat mimie . Haishh rupe nyaa . Faidiel ni tny mimie aku pergi mane , dan mimie pulak dah terlepas cakap dekat faidiel yang aku pergi hi...

HAHA memang faidiel syak lah sebab mimie x cakap habis . HAHA tu yang dye terus bergegas ke toilet uh . Lepas jea pada insiden tu , aku terus tak tegur dye . aku tau aku salah , tapi kalau aku tegur dye sah dye tak layan aku . sbb ni dah kali kedua aku kantoi . dye dah pesan banyak kali tapi aku ni haa yang degil kepala batu . nasib baik dye tak sepak terajang nye aku semalam kalau dye betul2 nampak .

So habis jea class aku terus bergegas balik . Tak tegur dye langsung . sampai jea rumah aku rehat baring baring atas katil , aku terfikir pasal tadi . haih ape aku nak buat nie . at last aku decide nak minta maaf dekat dye . so aku pun sms lah dye cakap aku mintak maaf sebab tipu dye . tapi dye tak reply . haihh marah sangat ke . So aku pun biar je lah . esok pandai pandai lah aku settle kan . aku tau die marah tu . so aku pun terus tidur sementara nak tunggu pukul 6 lebih nak masuk kerja :)

aduhh :(






Tiada ulasan:

Catat Ulasan