Ahad, 20 Februari 2011

Ke Bukit Bintang Apabila TENSION



Hey peeps . Happy Readings .

Bangun jea dari tidur pagi tadi , aku memang tension gile . aku tak tau kenape . bile aku fikir pasal bende tu buat aku jadi serabut . so aku decide nak pergi buat assignment yang berlambak lambak bertimbun timbun tak siap siap . hadoii lecturer pun satu hal bagi assignment bnyk bnyk then nak kene submit dalam satu mase . abah kauu lah wei . bile mase nak sempat siap !

Habiskan mase dekat college tepat jam 11 pagi hingga 2 petang . then aku balik rumah . balik rumah lagi tension . aku dah cube nak lupe kan bende tu tapi ttp tak boleh . buat aku jadi rimas . shit dumb-ass lah wei ! petang tu jea dekat 7 8 batang rokok aku habiskan dalam satu mase . aku peduli ape . jangan tanya aku kenape aku smoke balik !

then aku terus terlelap dengan rokok kat jari tak habis hisap lg . nasib baik x terbakar ! aku bangun je tepat jam 630petang . online kejap . nak online pun takde mood . mesej kak feeqa ajak buat assignment lg malam ni . kak feeqa on je . jam 830malam aku gerak . member msg ajak makan mampus aku tak layan . pergi jahanam semua tu .

siap jea assignment aku lega sikit . tepat jam 12 aku terus gerak ke bukit bintang . bosan tension semua ade dalam kepale . rase nak bunuh diri pun ade ! park motor dekat pavilion , ingat nak tengok muvee tp member pulak takde . hmm nak buat camne kan . so aku jalan je lah dari pavi ke changkat bb . tengok orang orang kat sane . mcm mcm org lah aku nmpk . haha

agak hilang sikit tension aku time tu . lupe sikit sikit bende bende bodoh tu . then terserempak dengan member lame . actually dye tgh tunggu mmber dye datang ambil . so lepak lepak jap dekat kfc changkat tu . tengok live band . shisha semua . sumpah hilang tension aku jumpe member aku ni . nak harap member lain . haram dah tak ajak dah . lame juga la sembang dgn dye .

nak dekat pukul 2 lebih aku ajak dye makan steamboat . 20 cucuk habiskan . haha . sorang 10 lah . puas hati dah makan . sedapp . malam ni dekat bb ramai gile . dengan shooting nye . mcm mcm la . gaya hidup org kL kan . jam 3 lebih decide nak balik . member aku tu pun lame jugak tunggu member die dtg . so aku gerak dulu lah . sbb nak hantar dye pun helmet ade 1 jea . so aku gerak balik . hisap rokok 2 3 btg . on lappy . update blog !










Tiada ulasan:

Catat Ulasan