Jumaat, 18 Februari 2011

.maafkan lah ku tak bisa hidup tanpa kamu.


Dia banyak mengajar aku erti kehidupan , pengalaman semua . aku kerja dengan die . kene tipu dengan orang pun dengan dia . die pun ade bagitau aku yang aku ni senang dibuat kaawan , sikap aku yang pelik ni buat die suke kawan dengan aku . maybe itu lah kelainan yang die rase bile berkawan dengan akuu

Actually aku memang kenal die dulu since aku masuk college ni . then aku rapat dengan die tak lame . dalam berberape bulan lepas tu kitorang mcm dah renggang sikit . so bila masuk pertengahan 2010 tu lah aku mula rapat dengan die balik and kalau boleh aku nak berkawan dengan die selama yang boleh . haha and aku suka tgk sikap die ni . die seorang yang punctual . responsible . tak berlagak and control macho . hahaha .

.MY ADVISOR . MY BESTFRIEND.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan