Selasa, 24 Mei 2011

I Love Johny Deep . Haha


Pagi ni aku bangun jam 930pagi . Terus bersiap siap nak pergi college , ade taklimat untuk praktikal . aku dah la tidur pukul 7 pagi , then nak kene bangun jam 9 pulak . aduhh memang tak larat la mata ni nak terbeliak . So aku tiba di college jam 9 lebih , terserempak dengan mimie dan aqina so terus pergi cafe . rase lapar pulak pagi pagi ni . lepak la makan kuih sikit .

Tiba tiba ade informer bagitau takda taklimat pun harini , damn ! sape lah yang silap dengar ni . memandangkan taklimat batal , so aku terus lah ke class cyber jam 1030am . Actually harini ade presentation untuk prototype . So aku , faidiel and yang lain pergi ambil model prototype itu kat rumah aku . model yang kami cipta ni adalah sebuah kerusi yang boleh gantung banyak beg . HAHA inovasi tak ciptaan kami ? HAHA

So dipendekkan cerita class tamat jam 1230pm . faidiel ajak meeting dekat cafe . Jadi aku terus bergerak ke cafe dengan yang lain . Meeting punya meeting sampai lah jam 2 petang . 430 petang tu ade sport pulak . Dengan hujan nye petang tu , nak main ape pun dah tak tauu . so aku jadi tukang simpan barang barang budak2 ni je la . haha .

Sebelah malam pulak , lepak makan dengan aisar , yaya and faidiel dekat kedai makan 1 malaysia bawah murni tu . Then decide nak pergi tengok Pirate of the Caribbean ! So collect lah duit sorang rm14 then aku pergi pavilion untuk beli tiket . memandangkan pavilion itu pun tidak lah jauh dari rumah aku . so aku dengan track suit and baju sport petang tadi terus pergi pavilion . HAHA peduli ape orang nak kata .

Alhamdulillah midnight show masih ada 4 lagi seat yang kosong . rezeki kami malam itu . thanks to GSC Pavilion KL . dipendekkan cerita tepat jam 12 kami berempat bergerak ke pavilion . tiba di pavi terus ke kaunter consession seperti biasa untuk beli popcorn . Hall 2 dijadikan untuk menonton movie ini . Boleh tahan lah gempak jugak cerita dye . Johny Deep pulak kan . Kat dalam tu memang full haus habis ! Nasib baik lah kami ni dah beli tiket siap siap .

So movie tamat jam 330pagi . Lepak hisap rokok kejap , then decide nak balik lah pasal memang dah mengantuk tahap cipan dah ni . tiba dirumah aku basuh kaki then on lappy dan update blog . sementara tunggu nak tido.....................Goodnight !

2 ulasan: