Jumaat, 6 Mei 2011

something special to me

Kecantikan nya membuat kan semua orang terpesona melihat nya

Kesabaran nya membuat kan semua orang menghormati nya

Gelak tawa nya membuat kan semua orang suka berkawan dengan nya

itu lah Nurul Aqina Saurina Binti Ramli yang bergelar sahabat terbaik yang pernah aku ada . Tanpa dia , tiada lah gelak tawa dalam hidup aku . beliau boleh menjadi pendengar masalah yang baik , suka membantu kawan kawan nya yang lain . dan yang paling aku gemari dye sikit pun tak kedekut kalau bab duit .

Masih aku ingat lagi , jasa baik dye yang pernah tolong aku , walaupun nampak macam perkara kecil yang dia tolong itu tapi aku hargai nya sepenuh hati dan seikhlas hati aku . thanks Aqina :)

Kadang kala orang orang disekeliling sering kali suka sakat atau erti kata lain mengusik beliau . seringkali bergurau kasar dengan dia , tapi dia tak macam orang lain , setengah orang dah naik angin , tapi dia masih cool . walaupun kadang kala aku nampak gurauan tersebut terlalu melampaui batas . tapi dia tetap chill . salute dekat kauu Aqina .

Dulu aku dan dia sering keluar bersama . tak kira lah shopping , movie , makan , kemana mana saja la , mesti dengan dia . seronok keluar dengan dia . melayan gelak tawa dia . hehe . kadangkala resah dihati ni boleh buat kita jadi lupa bila bersamanya . Ya , sejak kebelakangan ni aku sedikit demi sedikit makin melupakan sahabat ku itu , bukan niat aku untuk berbuat sedemikian , mungkin aku jadi lupa bila berjumpa dengan sesuatu yang baru . Aku tau dia mungkin terasa bila aku jadi macam tu . Bila dye cakap dengan aku ‘Zul sham dah lain sekarang , totally change . ’ Cara dye cakap memang nampak macam bergurau sebab dengan gelak gelak semua tapi aku tau dalam hati dia mungkin terasa dengan aku .

Orang kata manusia ni yang batu disangkakan permata , sedangkan dia tak nampak sebutir permata betul betul ada didepan kita . Aku minta maaf lah dekat kau ea Aqi :) Jadi so far aku cuba untuk mengeratkan kembali hubungan persahabatan yang pernah terjalin sebelum ini . Harap harap persahabatan ini terus kekal hingga lah ke akhir hayat aku . Amin..

1 ulasan: