Isnin, 9 Mei 2011

Midnight Movie

Yeaaaaah !! movie yang dinanti nanti kan selama ini akhir nya tiba jugaa . HAHA so entry kali ini mengisahkan aku , faidiel dan GF dye yang pergi menonton Fast Five lakonan hebat Paul Walker , Vin Diesel , and Jordana Brewster :) Pagi ni aku bangun jam 12 tengah hari . then terus siap siap untuk bergerak ke Pavilion dengan Aqina . Aku dah janji nak ajak dye pergi sana , pasal aku nak beli bag baru and purse untuk mama sempena mother day ni .

So nak dipendekkan cerita kami tiba di Pavilion jam 1 tengah hari . Terus ke Padini Concept Store yang mana hari ni ialah Last Sale Up to 70% kat sane , HAHA nasib baik la aku decide nak pergi harini , kalau takk melepas lah aku . So bile dah shopping ape semua . Kitorang decide nak lunch dekat KFC Pavilion . Makan pakage untuk lunch tu je . Yang nama nya Lunch Treat tu . Boleh tahan lah jugak sedapp .

So lepas makan kitorang pun decide nak balik lah . Tiba di rumah singgah minum dengan Bob , Haqq , and Syami . Then aku balik rumah terus tidur . Ngantuk gile sebenarnya . Malam tepat jam 8 aku online facebook . tak lama lepas tu Faidiel call , terus dye ajak aku tgk malam ni jugak movie ni . Actually dye suruh aku tunggu dye nak tengok movie ni . So aku pun tahan la tunggu dye balik KL pergi tengok sekali . Aku tanya dia petang tadi dia kata nak tengok hari isnin @ selasa , tiba tiba kejap tadi dia call ajak tgk midnight .

So aku terus bergerak ke Pavilion dalam jam 9 itu , and tiba di pavilion jam 930pm . Terus aku pergi beli tiket untuk 3 orang midnight show jam 1250 minit pagi :) HAHA time tu pun dah nak full haus kot . nasib baik lah aku sempat . Then lepas dah beli tiket tu dalam perjalanan aku nak balik ni si Faidiel ni call suruh mintak tolong datang kat depan Hotel Dynasty , Minyak motor dye habis . So aku terus bergegas pergi dekat die . dye pernah tolong aku time aku accident dulu , so ni la masa aku nak balas budi baik die tu :)

So lepas tu kitorang lepak minum sembang panjang dekat kedai mamak area sentul tu . sembang punya sembang dah pukul 11 . Terus kitorang gerak ke murni sebab faidiel nak ambil GF dye yaya ni . aku pulak nak pergi ambil helmet dari oliey sebab yaya ni xde helmet . Movie jam 1250 , sekarang baru 11 lebih sementara menunggu , kebetulan aqina mimie and yang lain ade lepak makan dekat kedai bawah tu , so kitorang pun join sekali .HAHA lama gile kot tak lepak ramai ramai mcm ni .

Dipendekkan cerita tepat jam 1230am kami tiba di Pavilion , beli popcorn semua siap siap and 1250am terus masuk hall , hall 2 dipilih untuk movie terbaik ni . Movie tamat jam 330am . Sumpah cerita dye memang gempak gile . and kalau u all nak tau , ade sequel yang ke 6 pulak lepas ni . Kalau nak tau pergi lah tengok FAST FIVE di pawagam berhampiran anda.....................

p/s : finally tidur jam 530 pagi . Bangun jam 10 baru nak update blog . HAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan