Rabu, 4 Mei 2011

Takkan ku berhenti mencintaimu

Pagi selasa ni aku bangun dari tidur tepat jam 10 Pagi , actually jam 11 aku masuk kerja . tapi aku terpaksa pergi lewat sejam sebab aku ada casting dekat Menara G Tower . Tak tau kenape Cik Atilia tu call aku cakap suruh datang untuk shoot 4 helai pakaian smart casual . Aku ingat kan part time modeling aku buat dulu senyap je . Tengok tengok dia call balik . So aku beritahu Nina yang aku lewat sejam .

Terus aku mandi dan bergegas ke ampang park . Dipendekkan cerita semua nya selesai tepat jam 12 . So aku terus bergerak ke Noodle Station untuk memulakan tugas . Singgah dekat seberang jalan depan Noodle Station tu kejap . Nina pesan beli taufufa kegemaran dye yang mana dah pun menjadi kegemaran aku juga bila pertama kali aku makan taufufa tersebut . Hee

Tak sangka pula aku yang Nina dah punch card kan aku . tepat tepat jam 11 pagi . HAHA baik hati betul Nina nie . Hari ni dekat Restoran customer boleh tahan dari jam 1 tengah hari . tak henti henti melangkah masuk ke dalam restoran . sampai kami ni ade yang tak cukup tangan . tambah pulak harini boss kami tu balik dari Singapore , confirm dye datang nak check kedai . Heee

Ejoy pula demam panas hari ni . kesian dekat dye , nak memasak pun macam xde mood . tapi at least masakan dye still sedap :) tak sia sia dilantik jadi chef . HAHA . Sebelah malam pulak ejoy and nina dah pulang awal tepat jam 10 malam diorang dah cabut . So tinggal lah aku dengan fana je dekat depan .

2 Lagi chef dekat belakang . Jad and pau . malam pun customer masuk jugak . Rezeki tuhan la malam ni ramai datang kedai kami :) suke la usop tu ! HAHA . dalam jam 11 malam , aku dikejutkan dengan panggilan dari Eddy . Ahaaa 2 hari die tinggalkan aku tanpa sebarang pesan . Malam tadi dia call aku . rupanya dia ade kat depan kedai . HAHA terkejut jugak aku dia datang nak makan situ .

So dia pun bagitau lah yang dye ade masalah family , terus kene balik penang . dye tak dapat nak jaawab sebarang call dari siapa pun . Nasib baik lah aku ni tak fikir yang bukan bukan pasal dye . So aku pun lepak lepak lah kejap dengan dye teman dye makan , sembang sembang semua . HAHA rindu woo 2 hari tak jumpeee tak msg pick up call semua . HAHA . Actually esok dye kerja petang so dye ajak aku lepak dengan dye malam ni . tapi aku pulak esok kerja pagi . so aku cakap dengan dye esok je lah . hehe .dalam setengah jam lepas tu dye pun balik lah rumah . sementara aku nak closing nak balik rumah .

p/s : thanks sayang for the Duit belanje bulan May . woott woott :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan