Selasa, 3 Mei 2011

Sepi Sendiri

Pagi ni aku bangun tidur jam 1230 tengah hari . Haih lewat pulak bangun hari ni . Bangun bangun je mood tak berape nak ade actually . So bangun pun macam nak tak nak jea . Ingat nak pergi office sekejap tengah hari sementara menunggu nak ke tempat kerja jam 5 . Tapi rasa macam malas sangat . So tak jadi lah . Terus aku bergegas mandi dan bersiap siap nak pergi lunch . Lokasi lunch dekat depan college je . Sambal sardin dan Ayam Goreng menjadi santapan makanan tengah hari aku hari ni . Aku balik rumah jam 2 petang . lepak online facebook sekejap sementara nak tunggu nak pergi kerja kejap lagi .

Dah 2 hari eddy tak mesej / reply my call or sms ni . entah kenape ntah . sejak akhir akhir ni rasa macam lain pulak . Pergi rumah dye , security condominium itu kata dye tak balik rumah dah 2 hari . Haih kemane la eddy ni , marah dekat aku ke sampai lari dari kL . nak pergi tempat kerja macam malas pulak . call member member semua tak tau dye kemane . Kerja pun tak pergi . Harap harap esok ade respond aku call . risau juga dibuat nya . Kelmarin relax je lunch dengan aku takda ape ape masalah pun .

Hari ni pulak jadi lain . Harini pergi kerja jam 5 . tak tau la ntah kenape restoran harini takde customer langsung dari jam 5 . Sampai lah jam 1030malam boss call suruh tutup kedai . maybe orang orang kuala lumpur ni masih bercuti lagi . Biasa nya tak macam ni . malam ni je jadi macam ni . Aku jangan kata lah , dah tercangak macam orang bangang tak tau nak buat apa . Haihh . So tutup kedai closing semua habis jam 1130 malam . Aku terus hantar ejoy balik rumah dye . Kesian dekat dia , demam panas . pening pening dye tadi .

Lepas hantar dye , terus aku lepak wifi dekat restoran ni . Malas aku nak balik dulu . Boring kalau balik . call Gary , tak pick up pick up , tadi punye beriya ajak lepak minum la , ape la . Haihh . Malam ni aku sepi seorang la jawab nya . Member yang sorang dah balik perlis . Next week lah baru jumpe dye .

Goodnight peeps !! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan