Selasa, 19 Julai 2011

Harry Potter Part 2


Assalamualaikum semua . Entry kali ni nak cerita pasal Harry Potter Part 2 yang baru saja aku tonton malam tadi . Firstly thanks to Golden Screen Cinemas Dataran Pahlawan Megamall Melaka . Aku tonton movie ni w/ Muhd Firdarus . Actually dye tu Polis dekat tempat kerja ayah aku , kira dye member ayah aku la . HAHA . Kami bertolak dari rumah jam 12 15 Minit malam .

Tiba di Megamall , dalam jam 12 35 am , so lepak lepak kejap layan trailer trailer movie baru . Harry Potter tu start dalam jam 12 55 am . Dipendekkan cerita kami masuk ke dalam hall 4 , boleh tahan juga lah besar hall 4 . Actually this is my 2nd time tengok movie kat sini . Hehe . Movie tamat jam 2 55 am , perghh sumpah plot jalan cerita amazing , ending awesome ! Penuh aksi . Tak rugi juga lah tengok the last chapter ni :)

So habis je movie , kami terus bergerak pulang kerumah , dye hantar aku balik , and dye pun balik , balik rumah aku minum milo , on lappy and update untuk kali ini...Good night peeps !!

------------------------------------------------------------------------------

Salam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan