Sabtu, 23 Julai 2011

Dinner w/ Nadzrien

Assalamualaikum wahai pembaca yang setia :) Whats up !! Haha entry seterusnya nak cerita tentang Dinner dengan member aku sorang ni Ahmad Nadzrien Ahmad Nadzri @ HR Steak House Kg Baru . Actually dye dah tolong aku untuk tempat Internship programme dekat college aku . So nak balas jasa baik dye aku ajak lah dye dinner malam ni .

Pagi ni aku bangun tidur , terus bingkas turun dari katil , mandi mandi dan bersiap untuk ke Petaling Jaya w/ Eddy Muhd Firdaus . Saje lepak rumah aunty dye dekat seksyen 19 . Then lepas dah lepak minum minum rumah aunty kami bergerak ke Bangsar Village untuk menikmati juadah tengah hari . Actually mood dye tak baik hari ni , sebab malam tadi ada something happend yang buat dye moody . Tak perlu la kot aku nak story kat sini . HeHeHe

Dipendekkan cerita lepas makan dalam jam 3 petang kami tiba di rumah . Aku lepak lepak kejap rehat rehat . then terus bergerak ke Bukit Bintang Plaza nak jumpa Yaya and the Gang ! Nak cari baju actually dekat Romp . Dah lama aim nak beli tapi tak beli beli . HAHA So finally beli juga . Then pusing pusing satu BB Plaza sampai penat then balik .

Waktu nak balik aku jalan kaki ke Pavilion then terserempak w/ Sandra and Helmy dekat laluan lalu lintas . Jam menunjukkan jam 7 malam . Sandra ajak join lepak sekali , tapi aku malas lah sebab aku ade dinner malam tu , takut lambat pulak . So just jumpa macam tu jee . Next time kot lepak sekali . So aku meneruskan perjalanan untuk pulang ke rumah . Tiba di rumah around 7 something , aku mandi , rehat kejap . Dalam jam 840pm aku bergerak ke HR Steak House yang terletak di Kg Baru .

Nadzrien tiba jam 920pm . Sampai jea kitorang bersembang panjang . Makan makan sembang , makan makan sembang . HAHA selesai saja makan , member dye datang ambil dye . So aku pun terus pulang ke rumah dengan perot yang kenyang . HAHA , tiba di rumah aku mandi and bersiap siap nak ke rumah eddy :) Tiba di rumah eddy around 11pm . Terus on lappy and update the latest one here

Goodnight :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan