Isnin, 29 Ogos 2011

yang terindah



Salam Sejahtera Kawan Kawan

Actually entry yang taip ni adalah untuk hari jumaat yang lepas bersamaan 26th August 2011 .
Aku bangun tepat jam 730 Pagi . DAMN !! aku dah lewat . Aku supposed bangun pukul 7 pagi sebab aku nak ke Cyberjaya dengan Abang Yus ( Production Manager ) dye dah pesan tidur awal kunci jam . tepat 8 pagi kene ada dekat station LRT Taman Melati . Dye dtg ambil . Kelam kabut aku pagi tu . Nasib baik lah baju semua dah aku iron .

Aku bergegas keluar ke rumah dan tiba di Station LRT tepat jam 8 pagi . Alhamdulillah . time itu pun si Kacak bergaya tu pun baru sampai . Bytheway aku suke tengok Abang Yus nie , dia nampak cool and smart :) HaHaHa !! So kami bergerak ke Cyberjaya untuk recce lokasi shooting untuk drama Bicara Hati by Osman Ali . So dalam kereta tu bersembang sembang panjang la . Dia cerita tentang dia aku cerita tentang aku . So masing masing tahu la sikit2 pasal Masing Masing .

Tiba d Cyberjaya around 930am . So kami pusing pusing la pergo office sana office sini . bila dah settle yang dekat Cyberjaya , dalam jam 1 lebih tu kami bergerak ke Tarantella Pictures . Aku mengantuk time tu so dye suruh aku tidur . Dia pun drive tak laju tak perlahan . relax jea . Sampai je Tarantella , seperti biasa la aku buat kerja aku dengan Ema and Anis . Buat buat kerja sampai la jam 530 petang . So kami bergegas la untuk ke Nuansa Film .

Bytheway harini ada berbuka puasa dengan Abang Osman Ali and Julian Jayaseela . So Ema dan Anis bergerak dulu pasal mereka naik motor . Aku dengan Abang Yus turun lewat sikit . Dipendekkan cerita kami tiba di Nuansa dalam jam 6 petang . Lepak lepak kejap baca majalah . then tepat jam 725 malam , kami berbuka . Penuh gelak tawa malam tu :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan