Selasa, 13 September 2011

bukan rindu cuma kadang aku terkenang

bukan rindu , cuma kadang aku terkenang . begitu lah situasi yang berlaku dalam diri aku sekarang
bila previous balik kisah lama suka duka aku dengan seorang yang bergelar sahabat . orang kata kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang menentukan nya . tapi betul ke kita yang merancang ? atau semua nya memang berlaku di atas kehendakNya .

entah lah , kadang itu aku hanya terfikir perkara yang lepas ini . aku sepatutnya tidak memikirkan tentang hal ini lagi . kita memang tak boleh lari dari apa yang akan tiba , kalau perkara itu dah nak terlintas dalam kepala aku nak buat macam mana kan . benda macam ni dah selalu sangat berlaku dalam hidup aku .

tabah memang tabah aku hadapi semua ini , orang sekeliling semua tanya . aku hanya mampu tersenyum dan telan saja . Pedih hati siapa yang tahu kan . Sejak dua menjak ni aku jadi kurang nak bercakap dengan teman teman rapat , aku cuba untuk gembira , cuba untuk elak dari nampak aku ni tak happy .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan