Khamis, 20 Oktober 2011

Kau buat aku Mati Hati

balik semula pada kisah 17 oktober yang lalu . pada 18 oktober 2011 aku dah mula outstation shooting bersama crew crew yang memang happening . banyak perkara yang aku dah expect akan berlaku dan ya ! ia memang berlaku . benda yang paling aku kurang gemar berlaku dalam hidup aku . 2 hari yang lalu aku jadi kurang gemar nak bercakap dengan nya .

entah lah aku pun tak tahu , tiba tiba perasaan itu hadir dalam hidup aku . mungkin juga aku letih stress . tapi aku tak rasa macam itu . hati dan perasaan seseorang ini siapa lah yang tahu kan . hari demi hari aku tabah lalui perjalanan hidup aku . biar lah apa orang nak kata , aku hanya mampu telan dan senyum dan mampu kah aku nak bertahan selama 10 hari disini ??

#kau buat aku mati hati


foto oleh Mimie Dzulkefli

Tiada ulasan:

Catat Ulasan