Isnin, 17 Oktober 2011

maafkan lah aku tak bisa hidup tanpa kamu

17 Oktober 2011 . aku meneruskan perjalanan hidup aku dengan rasa humble dan tabah . walaupun mulut berkata tidak tapi hati aku sering berkata ya . Ya aku masih rasa perasaan sayang aku pada dia . walaupun kadangkala dia menyakit kan hati aku tetap sayang . entah la kadang kadang aku rasa aku ni bodoh ke ? tak reti berfikir ke ? tapi itu saja yang mampu aku buat

dari dulu lagi aku anggap dia seorang yang prihatin , malangnya sikit pun tidak . ramai orang sekeliling berkata buruk padanya tapi aku ketepikan semua itu hanya kerana aku tak bisa hidup tanpa dia . malangnya dia tak pernah nampak yang aku ni sayang pada dia . sikit pun dia tak pandang ke dalam mata aku .

Mencintai dan dicintai itu adalah suatu perkara yang berbeza . ya ianya sangat berbeza . anda semua tentu pernah rasa kan . pernah tak anda google tentang apa itu mencintai ? dan apa itu dicintai ??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan