Rabu, 23 November 2011

Dengan perlahan ku lenyapkan

Rindu . Cinta . Sayang . Kasih . Ikhlas .

5 perkara ni aku sentiasa pahatkan dalam hati aku hanya untuk dia . tak kira lah apa orang nak kata , aku hanya lalui apa yang berlaku dalam hidup aku . aku dah tak fikir benda lain lagi dah . Tapi semuanya berubah bermula semalam . Setelah apa yang aku lihat dengan mata kepala aku sendiri . Walaupun aku tahu dia sudah menjadi milik orang lain . Malangnya dia masih bersama orang lain juga , langsung terus hilang 5 rasa aku pada dia .

Haihh apa lah nasib badan . Sebenarnya aku dah lama memerhatikan gerak geri si dia . Aku tafsirkan dan apa yang aku dapat sama dengan apa yang aku fikirkan . Memang benar lah dia sebegitu cuma dia tidak tunjukkan di khalayak ramai . Kenapa lah dia tak pernah tanya aku kan ? Perlahan perlahan aku cuba untuk lenyapkan bayangan wajah dia dari minda aku . tapi ternyata aku tak mampu untuk semua itu

Semakin aku cuba untuk melupakan dia , semakin aku mengingati diri nya . Andai aku tidak boleh melupakan dia paling tidak pun aku cuba dengan perlahan aku lepaskan . Perasaan kecewa aku bertambah apabila aku terbaca sebuah statement di laman sesawang facebook dia yang mana membuatkan hati aku berdebar debar kerana secebis perkataan sahaja . Jiwa ranap hati berkecai aku membacanya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan