Khamis, 17 November 2011

Forever 21

Yeayy its my Birthday ! Dah lama aku tunggu saat ini . Tanggal 17 November ini adalah hari yang paling bermakna bagi aku . Selama 21 tahun aku hidup di muka bumi ini macam macam dah aku lalui . Macam macam lah yang jadi . Aku selalu berharap agar kehidupan aku ni sama seperti kehidupan mereka yang lain .

Entah lah tiba tiba pula aku fikir tentang tu . Aku susun elok elok baik baik perjalanan hidup aku . Andai kata aku jatuh , aku bangkit semula . Namun aku gagal dan jatuh lagi . Aku bangkit lagi meneruskan perjalanan hidup aku ini . Sehingga sekarang aku masih lagi menaruh harapan pada si dia yang menjadi kepunyaan orang lain .

Aku tahu dia bukan untuk aku . tapi aku pun tak tahu kenapa aku sering teringat kan dia saja . Macam dah tak ada orang lain kat dunia ni ? Kadang kala bila terfikir balik , rasa macam menyesal . Tapi menyesal tu sekejap . Yang jadi sekejap itu sebab dia pun bagi harapan pada aku . aku tertanya tanya dia fikir benda yang sama ke ?

# Happy Birthday to me

Tiada ulasan:

Catat Ulasan