Isnin, 14 November 2011

Puas

Lama juga aku tak menaip di ruangan ni . bukan apa busy sikit sampai tak terbuka laptop ni . Hari hari aku di permulaan November ni agak suam suam kuku sikit . Kejap happy , kejap tak happy , kejap tension stress semua la . Entah la , nampak jea okay . tapi serabut sebenarnya memikirkan perkara ni . Aku pun tak tahu lah perasaan apa yang sedang aku rasa ni ?

Ujian dari tuhan ke ? Bila aku mula nak mesra dan lebih mendekati dia , masa itu juga lah aku dengar cerita yang bukan bukan pasal dia yang mana 100% buat aku rasa tak jadi nak mendekati dia . Macam tak percaya . Betul ke apa yang mereka cerita . Kalau betul aku adalah orang paling rugi sekali . tapi kalau tak betul aku lah yang beruntung

sekarang ni aku pun tak tahu mana arah tuju lagi . aku cuba berikan yang terbaik untuk dia . dan dia cuba sokong aku dari belakang . sejak akhir akhir ni dia jadi pembakar semangat aku . Ada saja yang dia nak advice . Tapi dalam hati aku masih lagi rasa kecewa dengan cerita cerita yang dilontarkan oleh orang ramai

Malam 13 November 2011 aku ke Desire . Masih lagi dalam pembikinan menembak drama bersiri arahan Osman Ali . dipendekkan cerita lepas jam 1pagi dah nak habis tu aku lepak jumpa member kejap . tengah tengah lepak ada lah lelaki inggeris ni peluk dari belakang . i think his drunk so aku pun layan la . tapi tengok balik tak mabuk pun mamat ni .

Yang best nya dia macam tau tau jea aku nak release tension kan . Macam macam die beli untuk aku . Yang member aku ikut jea apa dia cakap . Memang ting tong lah aku malam tu . apa yang berlaku selebihnya tak boleh cerita lah . agak private sikit . Haha . yeaah cuma aku rasa puas lah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan