Rabu, 29 Disember 2010

Happy Birthday Best Friend






Hey peeps ! Happy Readings :)

Tepat jam 1030am Dodod gerak aku dari tidur , damn class jam 1030am tapi 1030am baru aku bangun . Nasib baik dodod gerak kan . So aku pun bergegas mandi dan bersiap siap . Tepat jam 1055am aku sampai ke class . Class kali ini de handle by Miss Nurul Ain . Nasib baik aku dah mcm kamcing dengan Miss Ain ni . So dye takde lah marah sangat aku ni lewat .

Class Production Management ni macam bestt jugak la . Assignment pun macam senang jea . HAHA Semua macam jea ntah ntah susah kot . HAHA . So dipendekkan cerita class tamat jam 1200pm . Selesai saja class , aku , jambu , ijoy , kak feeqa , firdaus , merol , nina , and syikin decide nak pergi makan pizza
HAHA Ade orang nak belanja kan , siapa tak mau pergi .

Daus Ismail yang actually nak belanje pizza tu . So kitorang decide nak lunch di Pizza Ampang Park . Dalam pada itu , kak feeqa , nina , daus and syikin plan nak beli cake untuk celebrate birthday merol sekali . So aku dan jambu termasuk ijoy dan merol gerak ke Pizza Ampang Park terlebih dahulu . Sementara tunggu daus , kak feeqa , nina and syikin pergi beli cake .

Dalam 15 minit selepas itu , kami tiba di Pizza Ampang Park dan terus masuk untuk membelek2 menu nak makan ape lunch ni . Tidak lame selepas itu , kak feeqa , jambu , nina , and syikin masuk dengan membawa cake . Kami beramai ramai menyanyikan lagu Happy Birthday buat Amirul Naaim yang ke 20 . HAPPY BIRTHDAY MIRUL !!

Selesai saja makan makan makan tu . Kitorang decide untuk pulang ke rumah :) thanxx to Firdaus Ismail for the lunch :)








Tiada ulasan:

Catat Ulasan