Jumaat, 31 Disember 2010

the TOURIST


Hey Peeps ! Happy Reading :)

Movie kali ini adalah movie yang paling aku nanti nanti kan . the TOURIST :)
firstly nak ucapkan thanks to Golden Screen Cinemas Pavilion Kuala Lumpur kerana aku berjaya mendapat kan tiket filem ini dengan seat yang best .

Aku serta dua rakan college ku faidiel danial dan girlfriend nya yaya alya masuk ke hall 12 pada jam 115am midnight show untuk menonton movie ini . Filem lakonan hebat Johny Depp dan Angelina Jolie amat memukau penonton untuk menonton filem ini .

Even plot cerita ini agak slow , tapi di dalam slow itu dimasukkan elemen elemen yang tidak membuat penonton merasa buhsan . Dipendekkan cerita movie ini agak seronok dan tamat pada jam 300am :)

Selesai saja dari itu , kami terus keluar dari hall , dan aku decide untuk pulang ke rumah , manakala faidiel pula kene hantar yaya pulang kerumah . Tiba saja dirumah aku terus on lappy and start to type this blog :) thats all !






Tiada ulasan:

Catat Ulasan