Selasa, 28 Disember 2010

Steamboat Bukit Bintang


Hey Peeps ! Happy Readings :)

Petang pulang pada klcc itu , aku terus keluar dari rumah dan bergegas ke Mcd Ampang Park . Agak buhsan sikit petang tu . so aku decide nak online lame lah dekat Mcd Ampang Park nanti . Sampai saje di sana aku terus on lappy , order fast food dan online .

tepat jam 700 malam , member aku call , minta ke Ukay Perdana ade hal penting katanya . so aku terus bergegas ke ukay perdana . Dipendekkan cerita , aku samapai dirumah member aku itu jam 8 malam . Selepas settle hal hal dekat sane aku terus pulang kerumah ,

Sampai jea di rumah , housemate housemate aku semua nak ke setapak untuk bermain futsal . Diorang ajak tapi aku malas nak follow . bukan aku main pun . So aku decide untuk online saje dirumah . Tak lame lepas tuh , Mimie dan Aqina datang ke rumah untuk mengajak aku makan malam . Actually aku pun lapar jugak time tu . so aku pun makan lah sekali dengan diorang .

Selesai saja makan , aku rase buhsan gile kat rumah , so aku ajak Aqina untuk ke mcd ampang park . sampai jea di mcd tu , tutup pulak . Diorang buat pembersihan pulak dekat mcd tu . Haishh . So kami decide nak ke Mcd Bukit Bintang . Tapi bile sampai jea dekat bb , ramai orang pulak .

Memang tak boleh buat ape lah . so aku terus ajak Aqina makan steambot . Malas nak makan banyak banyak sebab dah kenyang . so kami ambil 6 cucuk jea steamboat . Sambil sambil tengok orang lalu lalang dekat bb tuh . Haha memang banyak lah orang kene kutuk dengan kami .

So lepas tu kami pun pulang ke rumah . Malas tidur lewat . esok ade class pagi pulakk . Haishhh :) HAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan