Isnin, 27 Disember 2010

Lunch With Best Buddies


Hey peeps ! Happy Reading :)

Tepat jam 1030am aku bingkas bangun dari katil dan terus menuju ke kamar mandi . Walaupun badan rasa liat nak bangkit tapi aku teruskan juga untuk bangun . Actually pada pagi ini aku nak ke college dan ditemani bersama 2 rakan ku iaitu Haqq dan Bob . Housemate aku lah tuh :)

Selesai saja urusan di college , Kami bertiga bergerak ke KLCC untuk cari kerja . Actually aku baru saja berhenti kerja ditempat lama aku itu . So nak cari part time job dekat tempat lain lah pulak . Aku dah buhsan kerja dekat tempat lame tu . Perkerja macam xda disiplin . datang lambat . lepas tu aku jadi mangsa :(

Banyak jugak lah butik butik dekat klcc tu kami masuk . Macam ade harapan jea untuk dapat kerja . So aku harap kami dapat lah kerja yang kami mintak tu . Bile habis satu klcc kami ronda . Haqq dan Bob decide nak makan Burger KING ! haha best nya ade orang belanje kannnnnnn .

Dekat Burger KING la , aku sibuk bergambar dengan diorang ni . HAHA . Kalutt betul aku ni . Time dekat burger KING uh ade lah seorang pemuda MLM ni sebok dok tanya tanya customer yang tgh makan . Heee aku perhatikan jea gelagat customer customer tersebut . Ade yang tolak , ade yang minta :)

Selesai saja makan dekat Burger KING , aku ke KFC pula . Bob ni haaa , awek kesayangan dia nak X Meal Zinger Burger . So aku pergi lah beli kan kejap . Nasib baik beratur tak panjang . HAHA . Then keluar saja pada KFC , aku terserempak dengan besttie aku di college , Intan dan mama nya serta adik nya .

Lame jugak lah tak nampak die kan since semester break yang lalu . So aku pun bersalam salaman lah dengan die serta mama nya . Heee . Macam macam yang aku dapat hari ini :) x sia sia bangun awal pagi !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan