Ahad, 26 Disember 2010

Wedding En Syukur at Kuala Selangor


Hey peeps ! Happy Readings :)

Alhamdulillah , finally our beloved lecturer iaitu En Syukur melangkah ke jinjang pelamin :)
SELAMAT PENGANTIN BARU !
Pagi ini tepat jam 1030 pagi aku bingkas bangun dari katil dan terus bersiap siap untuk ke Kuala Selangor menghadiri Majlis Perkhawinan Pensyarah di kolej aku .

Actually aku dengan housemate ku Bob dah bangun lewat . Kami janji pada mimie selaku yang membawa kereta pada hari tersebut tepat jam 10 dah gerak . tapi jam 1030 baru kami bangun . Itu pun nasib baik lah Aqina yang gerak kami . Kalau tak wedding ke mane ape kemane ! HAHA

Time tu dalam kepala aku dah tak pikir ape dah . pikir ape nak menjawab dekat mimie nanti . Die bukan boleh . bab bab lambat ni memang dye pantang ! HAHA . Selesai saja bersiap aku terus turun ke bawah dan masuk ke dalam kereta . ade jugak la kene marah sikit . HAHA .

Kami bertolak ke Kuala Selangor bersama 3 kenderaan yang lain iaitu van yang dibawa jambu , dan dnaiki oleh faidiel , kak feeqa , izzah , Norli , Amy , dan Syikin . Kereta yang dipandu Nerd dan Fara , dan juga 3 orang lecturer perempuan yang turut ikut kami kesana .

Memang konvoi habis lah cerita die kan :) tapi die punye perjalanan makk aiii macam nak ke kedahh la weii . HAHA Jauhhh gila babi ! tak sanggup aku khawin jauh jauh macam ni . HAHA .
So dipendekkan cerita kami sampai tepat jam 1230 tengah hari . Apabila sampai jea aku dan yang lain terus bersalam salaman dengan keluarga En Syukur , dan selepas itu kami pun menjamu selera .

Semua lauk pauk kenduri khawin tu sedap sedap . ayam masak merah , daging black peper , dan ade lah sedikit buah buahan sebagai desert :) Persandingan di kuala selangor ini adalah bagi pihak sebelah lelaki . Bagi pihak sebelah perempuan pula diadakan di Melaka pada hari yang lalu

Selesai saja makan , kami terus decide untuk pulang kerumah , dalam perjalanan untuk pulang kerumah , Bob memberitahu yang dia sedang mencari beg baru untuk dipakai di kolej nanti . Jadi mimie decide untuk ke Wangsa Walk Mall . Tiba saja di Wangsa Walk Mall , kami terus window shopping , bob tak jadi beli beg tetapi membeli baju kemeja dan berberape helai t-shirt

Mimie pula membeli sepasang kasut baruu . awww awww kelaaazzzz gituu . HAHA . So selepas itu kami meneruskan perjalanan untuk pulang kerumah :) Sampai saja dirumah . masing masing dengan kepenatan dan terus lenaaaa :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan