Rabu, 15 Disember 2010

Mata Ku Koyak Rabak


KERJA TAK INGAT DUNIA ~

Petang kerja , malam kerja , sampai tak ingat dunia . HAHA tak lame lagi hancuss lah kau Zul :) tapi nak duit punye pasal kan , kene la berkorban sikit .
2 hari yang lepas aku kerja non stop sampai mata dah naik bengkak bengkak , koyak habis semua HAHA .

Lagi pun dah lama bercuti kan , so aku rasa better kerja dari tak buat ape dekat rumah tu . Nanti ade duit aku jugak yang senang :) macam macam boleh beli . HAHA . Petang ni kerja masuk jam 4 petang until 12 malam . then overtime dari 12 malam until 8 pagi . HAHA Memang bestt !

So that mean hari ni satu hari lah aku tercangak mengadap pc dekat cyber ni . Ape pun x kisah lah . semalam boss bagitau nak naik gaji . Makin bersemangat lah cerita die kan . heee :) Tapi kene la ingat jugak kerja kerja jugak . kesihatan aku kena jugak ambil tahu . HAHA .

So far aku sihat alhamdulillah :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan