Ahad, 19 Disember 2010

Petang Dan Malam Sabtu

:) Happy Readings

hey korang :) harini aku bangun tidur tepat jam 12 tengah hari . bingkas aku bangun dari katil melangkah terus ke kamar mandi . actually pada jam 1.00 tengah hari ini aku akan berada di Hentian Duta untuk menjemput nya pulang ke rumah . Syaza nama nya . So boyfriend syaza bagitahu aku yang dye akan sampai untuk ambil aku around 130 tengah hari .

tapii dekat jam 2 petang juga lah baru dye sampai . HAHA . aku tak kisah pun actually , yang penting aku dapat pergi ambil rakan ku itu disana . So dipendekkan cerita , kami sampai tepat jam 235 petang di Hentian Duta . Boyfriend syaza atau apun lebih gemar digelar apek ni call lah si syaza ni banyak kali tak jawab jaawab .

bila dah tak jawab tuh , kita yang dekat sini mula lah risau , mula lah pikir yang bukan bukan , dalam around 15 minit lah baru si syaza ni angkat call . TIDUR rupanya . Haih bus yang dari lumut tu dah sampai Kuala Lumpur dah tapi dye masih tidur lagi . Pelakk betui lah ! HAHA Memang kene marah lah dengan si apek ni cite dye kan . padan muka . HAHA

So lepas tu , kami bergerak meneruskan perjalanan untuk makan tengah hari , ye la bangun jam 12 terus mandi dengan belum lunch lagi . HAHA . So sebelum menuju ke destinasi untuk lunch , kami singgah di Petronas Kg Baru , Syaza ni nak ke toilet katanya , and kebetulan pula aku juga hendak ke CiMb ATM . So kami keluar lah menuju ke tempat masing masing

Dalam 10 minit selepas itu baru lah kami bergerak ke Medan Selera Semarak untuk menikmati makanan tengah hari . Dengan membedal Nasi plus Ayam Goreng dan Kuah masak Assam Pedas memang kenyang lah cerita die kan . HAHA . So sesudah saja makan , kami terus bergerak pulang ke rumah syaza .

Aku membuat keputusan untuk lepak di rumah syaza dulu . Saja nak online dekat rumah die . Dipendekkan cerita aku lepak dekat rumah dye hingga jam 8 malam . So tanpa berlengah aku pun bergegas untuk pulang ke rumah aku bersama apek . Tiba saja dirumah , aku terus mandi dan bersiap siap untuk ke rumah syaza semula .

Agak bosan dekat rumah aku sebab tiada sesiapa lagi kerana cuti masih lagi belum tamat . Jadi aku pun lepak lah dekat rumah syaza . Dalam jam 9 30 Minit malam , aku mengajak syaza untuk makan malam . Lapar gile actually . So kitorang decide untuk makan malam di Kedai makan yang terletak berhampiran dengan Pangsapuri yang aku tinggal .

Selesai saja makan , kami bergerak ke 7eleven kerana aku teringin nak makan sneakers dan syaza pula nak beli keropok katanya . Sampai saja di 7eleven tersebut , apabila syaza turun saja dari motor , tanpa disedari kaki nya terkena pada ekzos motor di sebelah motor aku . Haihh macam mane boleh terkena aku pun tak tahu .

Mungkin motor aku terlalu dekat dengan motor di sebelah tersebut . Habis lah kaki syaza merah . So kami pun bergegas untuk pulang kerumah sebelum kaki nya melarat melecet nya itu . Sampai saja di rumah , aku menyuruh syaza untuk meletak ubat gigi @ colgate di tempat yang melecet tersebut . Agak kelakar lah jugak . HAHA . Selepas itu aku ambil masa untuk berbual bual dengan nya . Dan tepat jam 11 malam aku terus bingkas bangun untuk ke tempat kerja .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan