Selasa, 21 Disember 2010

Midnight Movie


hey peeps ! happy readings :)


bermula pada aku pulang dari kerja jam 10 pagi , terus aku bergegas pergi ke atm untuk withdraw sedikit duit untuk belanja . Aku telah mengeluarkan sebanyak Rm220 dan kemudian aku terus bergegas untuk ke kedai gunting rambut . Actually aku mengantuk gile sebab kerja dari jam 12malam semalam . Aku supposed pulang ke rumah jam 8 pagi . tapi disebabkan rakan setugas itu lewat 2 jam aku terpaksa stay overtime sampai jam 10 .

Dipendekkan cerita aku sampai ke rumah dan bersiap siap mandi untuk ke rumah Syaza , sampai saja dirumah syaza aku terus tertidur sehingga lah jam 730 minit malam . Nasib baik lah member aku Nurul Aqina itu call . Kalau tak sampai esok lah aku tidur lagi . Actually member aku yang sorang ni baru sampai dari puchong , so dye mintak aku teman kan dye dinner malam tu .

So aku pun bergegas untuk pergi dinner bersamanya . Aku mengajak Syaza untuk turut serta , tapi katanya malam tu dia mahu dinner dengan kekasih nya Apek . Jadi tanpa berlengah aku pun terus menuju ke tempat Nurul Aqina . Kami bersembang panjang dan Nurul Aqina mengajak aku untuk menonton movie .

Jarang biasanya untuk aku menonton movie tanpa dirancang terlebih dahulu . maksud aku tanpa survey and booking tiket . So dipendekkan cerita kami bergerak dari rumah dan terus menuju ke Pavilion untuk menonton filem tersebut . Filem yang berjudul ' Aku Masih Dara '

Tibanya di Pavilion aku terus membeli tiket , actually malam itu juga tak ramai patrons yang datang untuk menonton movie tersebut . So seat juga masih ade banyak lah yang kosong . Kami masuk pada jam 1230 malam dan habis pada jam 200 Pagi .

Haha . Agak seronok juga lah filem tersebut . Memberi banyak pengajaran dan keinsafan kepada diri kita :) selesai saja menonton movie itu , kami terus pulang ke rumah :) thanxx to Nurul Aqina sebab belanje tgk movie !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan