Jumaat, 24 Disember 2010

Movies Showtime


Hey peeps !! Happy Reading :)

Sedar jea dari tidur . ALAMAK ! 1:00 TENGAH HARI !! . Hancuss aku kene maki dengan Jambu kejap lagi . HAHA Actually aku dah janji dengan jambu nak pergi teman kan die ke Petaling Jaya jam 8 pagi . Tapi aku boleh tidur lewat pulak malam tadi . So memang lambat bangun lah cerita dia kan . HAHA . Jambu ni Ketua Pelajar dekat College aku . Full name dye Mohd Shaiful Niezam . Dia yang suruh orang gelar dia Jambu . Konon jambu laaa HAHA . So dalam jam 1 lebih tu Jambu call aku . Aku dah ready nak kene maki ni . Tiba tiba bile aku jawab je..

Zul Sham : Hello Assalamualaikum , Jambu sorry sorry sorry aku bangun lambat doe . sorry sangat sangat

Jambu : Woii kau bangun lambat , haha takpe2 aku pun tak pergi actually , aku sesat kot tadi . Wey Zul kau kat mane ? free x ?

Zul Sham : Aku dekat rumah la free jea ni . kenape ?

Jambu : haaa baguih , jum ikot aku lepak klcc , akak , nina , daus ,syikin semua ada , depa nak shopping ke tengok movie ka tu . mai arrr

Zul Sham : ouh yeeke . ermm boleh boleh tapi aku kene mandi dulu laaa . hee

Jambu : memang la . tu ajak aqina sekali , cakap dengan dia kalau nak aku tunaikan janji aku blanje dye KFC ikot laa . haha okay

Zul Sham : okay okay ape ape aku text kau . bye .

So begitu laah sedikit perbualan kami yang dapat dipaparkan . So aku bergegas mandi dan text Aqina nak join aku tak . dengan pantas dia membalas NAK G NAK G ! Haha . So dipendekkan cerita kami sampai ke KLCC jam 3:00 Petang . Kami terus berjumpa jambu dan yang lain di Maxis Klcc .

Actually syikin pergi menjelaskan bil broadband maxis nya itu , so selesai saja menjelaskan bil tersebut , Kami decide untuk menonton movie . So kami terus ke TGV untuk survey movie ape yang best . Hari khamis pulak , so mmg movie baru masuk la kan .

Jadi sebulat suara mengatakan nak tonton movie Gulivers Travels . Agak happening and kelakar jugak la movie tu . So kami pun collect duit dan beli tiket pada jam 450 petang . Jadi sementara menunggu jam 450 petang itu . kami pun berjalan ke taman klcc untuk photoshoot beramai ramai . HAHA .

tepat jam 450 minit kami bergegas ke TGV untuk menonton movie tersebut . Kami seramai 9 patrons masuk ke dalam hall 1 untuk menonton movie itu . Agak full house jugak lah . Filem lakonan Jack Black dan Emily Browns tersebut memang menambat hati penonton untuk menonton movie ini .

Selama 2 jam lebih kami berada di dalam hall itu . Movie tamat pada jam 715 minit malam . So bila keluar saja dari panggung , kami membuat keputusan untuk beredar . Aku dan Aqina hendak meneruskan perjalanan ke Times Square , Akak Nina And Syikin pula nak ke Masjid Jamek . Dan Firdaus Amirul Amin and Jambu pula nak balik kerumah .

Memang seronok dapat hang out ramai ramai macam tu :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan