Selasa, 26 April 2011

something special to me

Pagi ni aku bangun dari tidur seawal jam 830pagi . terus aku mencapai handphone di tepi katil , masih belum ade reply daripada nya . marah dekat aku ke ? ini tak lain tak bukan pasal haritu . hmm biar lah malas nak fikir . pagi ni mama buat breakfast Nasi Lemak . Sedap nye . sayang nye aku balik kuala lumpur harini . so dapat makan sepinggan je lah .

setelah aku bersiap siap . tepat jam 10 . Mama hantar aku ke Melaka Sentral . bus aku tepat jam 1130pagi . sementara menunggu , aku lepak minum di mcd dulu . sekali lagi aku cek handphone , masih tiada reply disitu . hmm tentu dia marah pada aku dan fikir yang bukan bukan pasal aku . Malang betul nasib aku . ingat kan aku dah dapat jadi yang terbaik untuk dia . tapi masih ade langkah langkah yang perlu aku hadapi .

Aku naik bus jam 1130pagi , dalam bus aku melelapkan mata memikirkan perkara ini . kadang kala aku ingin terus membuat keputusan dengan mengundur diri dan tinggal kan segalanya . tapi aku tak boleh buat semua itu . membuat keputusan itu adalah sesuatu perkara yang sukar bagi aku . sering aku terfikir benarkah ape yang aku lakukan semua ini . adakah ini yang terbaik dalam hidup aku .

Kadangkala serik untuk bersama itu sementara . lepas tu aku kembali mengharapkan sesuatu yang tak pasti . aku tiba di kuala lumpur jam 130 tengah hari . terus menuju ke station LRT bandar tasik selatan dan bergerak ke titiwangsa . Tiba di titiwangsa gary menjemput ku dengan penuh semangat . terus dia hantar aku ke condo sahabat ku ini . tertidur aku do condo itu sehingga jam 630 petang . kali ini msg itu di balas . tetapi sepatah sepatah saja dijawabnya . aku tau die marah dengan aku

aku bangun dan terus call syaza , nasib baik syaza ade dirumah , aku bergegas mandi dan terus ke rumah syaza . singgah sebentar di kedai makan bawah murni itu , maggie tomyam dan teh ais menjadi santapan aku petang ni . makan di rumah syaza . selesai makan , syaza dan sepupu nya liyana atau gemar dengan panggilan nana mengajak ke mcd . wifi di rumah itu tibe2 tak dapat . lepak di mcd ampang park hinggaa lah jam 12 .

p/s : im sorry . trying to be the best to you .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan