Sabtu, 14 Mei 2011

Lu Langsi Lu Mati


HAHA ! Entry kali ini nak story pasal Sebuah filem arahan Farid Kamil . KONGSI dengan tagline Lu Langsi Lu Mati . Selamat membaca............

Pagi ni aku bangun seawal jam 10 pagi . terus msg faidiel gerak dia dari tidur untuk ke class . Actually class harini tepat jam 1030 pagi . So aku bingkas bangun dan terus mandi and bersiap siap untuk ke class . Malang nya faidiel x dapat datang . And class Puan Siti Zarah harini pun hanya 12 13 orang je yang attend :) memang bestt . HAHA

Dalam class tu kami sembang pasal isu lecturer kuat touching dengan Puan Siti . And puan Siti terus mengajar seperti biasa . Dipendekkan cerita class tamat jam 1230 tengah hari . So after class aku decide nak ke Pavilion KL untuk beli tiket filem Kongsi ini . Aku seramai 4 patrons iaitu Faidiel , Yaya , and Gary masuk ke dalam hall tepat jam 330 petang . thanks to Golden Screen Cinemas .

Cerita dye agak pelik sikit , macam xde jalan cerita , x berape nak gempak , and boleh dikatakan biasa biasa aje . But still credit to Farid Kamil untuk movie dye ni . So movie tamat jam 5 petang . Lepas habis movie , Gary decide nak balik rumah , dye ngantuk gile . Pukul 7 dah nak masuk kerja . So aku pun decide nak balik jugak , and aku balik sekali dengan Gary .

Sampai je rumah , terus aku bersiap siap untuk ke Noodle Station .tiba di Noodle station jam 630 petang . terus menjalankan tugas dengan penuh dedikasi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan