Ahad, 15 Mei 2011

Sandra Birthday party @ Heritage Live Club KL

Entry kali ini menceritakan pasal aku yang pergi celebrate birthday party Princess Sandra :) Happy Readings :)

Malam 14th May tepat jam 11 malam aku bersiap siap untuk ke Birthday Party Sandra yang mana terletak di Heritage Live Club . Actually club ni baru je naik , sebelum ni nama dye Loft Club . Aku yang dapat guest list dari Sandra @Nurul Alwiesandra ini bawa 3 member aku yang lain untuk sama sama party kaw kaw malam tu .

So kami masuk dalam tu tepat jam 1145 malam . Time tu sandra belum tiba lagi . Biasalah birthday girl kan , so dye biar semua member member dye datang dulu . Bf dye pun dah sampai dulu dari dye :) Masuk je dalam , semua jenis minuman dah tersedia . Aku ingat kan minuman malam tu sendiri sendiri punye . rupe nya semua nya dah bayar .

Dalam jam 12 lebih tu baru lah Sandra tiba . Boleh tahan jugak lah gempak birthday dye malam ni . Dye pulak memang cun howt lagi . Ramai la yang nak bergambar dengan dye :) Bila dye dah sampai terus party kaw kaw sampai pukul 3 lebih . then kitorang decide nak balik lah . Pasal aku nak jumpe member aku pulak . So aku dengan member aku balik jam 3 lebih . On the way balik aku singgah dekat Pelita KLCC ,lepak makan dengan Faidiel :) Aku dah mcm mengantuk sikit time tu . So on the way balik rumah dye follow aku sampai rumah . then dye pun balik rumah dye :)

p/s : that party was sooo AMAZING AWESOME ! thanks Sandra :)


2 ulasan:

  1. hey there thank you coz u suke dgn party Sandra mlm tu, i yg organize semua birth party dia mlm tu, seronok dgar u kata u enjoy n ht party is happening tq again~ ;)

    BalasPadam
  2. ahaaaa ooo really . you good . yeah i mmg happy gile that night

    BalasPadam