Sabtu, 21 Mei 2011

Nur Kasih The Movie


Hey peeps :) Selamat Membaca .

entry kali ini menceritakan aku dan faidiel and gf nya yang pergi menonton Nur Kasih The Movie . Filem arahan Khabir Bhatia ini menampilkan pelakon hebat Remy Ishak , Tiz zaqyah , serta Fizz fairuz . Actually malam tu aku kerja jam 8malam-1pagi . Tapi aku terpaksa mintak permission dari boss nak balik awal . Pasal faidiel dah beli tiket ni jam 135pagi . Kalau aku balik jam 1pagi memang tak sempat la dengan nak closing lagi .

thanks to Golden Screen Cinemas Pavilion Kuala Lumpur . haha walaupun tak dapat nak booking , dapat jugak beli tiket and seat yang agak selesa bagi kami . Nasib baik faidiel pergi beli dulu tadi . So aku tiba di Pavilion jam 1 pagi . Terus jumpa faidiel and yaya . Then kami terus pergi beli popcorn seperti biasa . And masuk ke dalam hall 13 . Orang memang ramai gile time tuu .

Dipendekkan cerita movie tamat jam 330pagi . So kami decide nak balik lah . memandangkan aku yang esok ni kerja jam 11 Pagi . dan yaya pulak dah demam time tu . by the way that movie was good . Cuma ade sedikit kekeliruan kat situ . ape ape pun credit to Abang khabir !! So aku tiba di rumah jam 4pagi . Terus masukkan baju dalam washer machine . Mandi and tidur..............

p/s : Next thursday Karak & Pirates or the carribean ! HAHA see you !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan