Sabtu, 13 Ogos 2011

The best damn thing

Haii readers ! What's up !! Have a good day yeah .

Wow its 13th Ramadhan . Alhamdulillah , dalam masa 13 ramadhan ni banyak perkara yang sukar dan senang telah aku lalui . Namun aku berjaya hadapi nya dengan tabah . And now aku dah bebas daripada segala galanya . Aku dah tak perlu nak membebankan diri aku untuk orang lain . Tak perlu nak jaga hati orang lain . Apa yang aku nak lepaskan selama ni dah pun aku lepaskan . dan aku tak kisah ape yg berlaku . Dia yang buang aku sebagai member dye , aku tak rugi xde member macam die . #DamnItsTrue

And sekarang aku pun dah mula bekerja .Aku bekerja di Sebuah company production tv and film . kira behind the scene la , sebagai Assistant Line Producer di Nuansa Film Sdn Bhd , company by Osman Ali the director . So far kerja aku boleh tahan . aku suke , dan aku harap ia berterusan . Bulan ramadhan ni banyak betul cerita cerita menarik dekat tv kan . Rutin harian aku Isnin - Jumaat memang kerja la , jam 11 pagi masuk kerja , kadang kadang outing kesana kemari , seronok kerja dalam bidang tu , bahagian production , jumpa artis sana sini .

Dalam masa 3 bulan lebih aku akan berikan yang sebaik boleh untuk company Osman Ali itu . Bulan puasa ni , time berbuka kadang tu berbuka dekat rumah je , pasal nak tengok drama dekat tv3 . Kalau rasa nak makan luar , kalau rajin aku keluar la , bukan ape dekat rumah pun complete semua ade dapur ade , tinggal masak je . Lagi pun housemate2 aku semua reti masak . aku ni tak lah duduk ramai sgt . 4 orang je :) So rumah pun tak bersepah .

So lepas aku dah lupakan semua nie , aku harap dia tak akan kacau hidup aku lagi , dan aku pun takkan terima die dalam hidup aku lagi . itu janji aku . dia dah buang aku dan tak mungkin dia nak jilat balik kan . From now on I am the Happiest Man in the world because two Annoying people is now out of my life . Alhamdulillah . Terima Kasih Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan