Jumaat, 1 Julai 2011

Robot Robot kami beraksi


Hey peeps ! Wahh agak lama aku tak bercerita dalam blog ni . Busy memanjang :) So entry kali ini nak mencerita kan pasal Robot Robot kami yang beraksi ! HAHA

Pagi ni aku bangun seawal 1230 tengahhari . HAHA . bangun je bingkas aku mandi dan bersiap untuk ke college . Actually hari ni aku nak pergi ambil slip exam dengan danial . So lepas mandi aku bersiap siap and text dye . On the way katanya . Sementara menunggu aku lunch dengan Aqina , Ady and Intan . Santapan tengah hari itu Nasi Goreng Kampung plus Limau Ais .

So after lunch aku terus bergerak ke Multimedia College . messege danial , ada di finance katanya . Actually dye pergi settle kan yuran untuk semester akhir ni . aku dah settle dah bab bab dekat finance ni just tinggal nak ambil slip je dekat unit exam . So dipendekkan cerita slip exam berjaya kami rampass . HAHA bukan apa boleh tahan susah jugak nak dapat slip ni . mcm mcm rules kene buat . rambut lah , pakaian la .

So lepas settle semua itu kami lepak dekat cafe , hisap rokok minum minum dengan fandi . Dalam berberapa minit lepas tu gerak ke bilik Puan JD . Nak tanya pasal surat praktikal kami yang bakal tiba ni . Soooo excited actually . HAHA then danial ada meeting Post-Mort hem pasal camping last week . So aku balik rumah dulu lah .

Apabila malam menjelang tibaaa

Dalam jam 930malam . Danial call , tanya aku nak tengok robot robot kami beraksi takk ? HAHA sounds like great but ade ke ticket ??? Tau tau je lah transformers beb ! full hausssss HAHA .
So dye pergi runner kejap dekat Pavilion dimana tempat selalu kami bertandang untuk menonton movie . Sampai sampai memang full habisss . SELLING FAST !! terus dye call aku , then dye cakap dye pergi runner dekat Berjaya Times Square pulak .

Fuhhh memang nak tgk sangat ni . sampai sanggup runner sana sini . Aku cakap kalau xde kite tgk hari lain je , banyak masa lagi . HAHA Alhamdulillah thanks to Golden Screen Cinema Berjaya Times Square . 1230 Malam midnight show Transformers Dark of the Moon . Yeaaahh good job my man ! Finally dapat jugak tengok . And btw seats dye pun quit better :) cuma x seselesa Pavilion .

Dipendekkan cerita aku tiba di Times Square jam 1145pm . Jumpa danial and yaya di kaunter . Sembang sembang kejap , and masuk ke Hall 3 . Kami agak rasa lain juga sebab dah biasa tengok movie dekat Pavilion . and this is the 1st time watch movie dekat TS :) bukan nak show off lah tengok dekat pavilion je . cuma tempat tu mmg nampak class . and ticket pun sama jea harga dengan TS and Pavilion pun lebih dkat dngan rumah kami .

Kalau dekat TS ni banyak mat mat rempit wooo . HAHA agak buhsan sikit . Jalan cerita transformers agak memberansangkan ! Credit to Michael Bay . Skop cerita pun nice amazing ! Ending awesome ! Movie tamat jam 330 Pagi . HAHA 3 Jam bhaiii . Nasib baik aku tak lena dalam tu !

On the way nak ke parking motor . DAMN ! HELMET HILANG ! WATEFAKK !! btw bukan helmet aku . Tapi helmet yaya . Haaishh helmet kura kura mcm tu pun ade org nak kee . Hadoii . So aku pun bg lah helmet aku dekat yaya and danial pergi hantar dye balik rumah dulu . then dye runner balik datang TS bg kat aku helmet :) Laalaaalalalaaa ape lah nasib badan . memang ni lah 1st ni lah last tengok movie kat Times Square hanj ! Niiee .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan