Isnin, 15 Ogos 2011

yang terindah

..Wake up with the BIG Smile for today..

Harini aku bangun tidur seawal jam 8 pagi . Actually nak pergi hantar Haqq ke tempat kerja nya . Jadi aku cuci muka dan terus bergerak ke tempat kerja Haqq . Balik je rumah aku terus on lappy , macam biasa la , facebook / twitter addicted :) aku check email dulu tengok tengok apa yang ada . Sambil diputarkan lagu Last Friday Night by Katy Perry . Kuat kuat aku pasang lagu tu pagi tadi .

Sementara nak masuk kerja jam 11 pagi . Awal lagi baru jam 9 pagi . Aku lepak dulu online , sembang sembang . Dalam jam 930 pagi aku bingkas untuk mandi dan bersiap . Hari ni isnin , selalu nya aku akan memakai office attire ke pejabat , tapi pagi ni aku malas , so aku dressup simple je . Tshirt dengan jacket coklat pun dah cukup untuk pagi isnin yang indah ini .

Tiba di office jam 1040 pagi . Miss Jenny dah sampai . So aku pun terus masuk dan mulakan kerja yang belum siap . Harini aku buat editing skrip untuk Drama Bicara Hati episode yang ke 17 . Tak lama lepas itu 3 rakan sekerja aku tiba . Yeen , Ema , and Dawlad . Diorang ni memang happening . Masuk air suke gelak gelak . tambah pulak kalau ada lagi sorang Anis , masuk pulak dengan Kak Ina lagi la terbelahak gelak dalam office .

Dipendekkan cerita kami pulang jam 530 petang . cuaca agak gelap masa tu , hujan gerimis . Aku meneruskan perjalanan pulang ke rumah untuk bersiap siap ke bazaar ramadhan .

Bye people ! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan