Jumaat, 19 Ogos 2011

Nikmat Ramadhan

Haii semua (^^,)

tepat jam 830 pagi aku dah buka mata , terus bangun dan mandi bersiap siap . Pagi ni aku nak ke rumah eddy , dia ada tinggalkan barang barang dapur untuk rumah aku . So dalam jam 9 pagi aku bersiap ke condominium dia . Aku tiba di sana terus naik ke tingkat 22 . Eddy tak ada , kerja . Barang barang dapur semua dia dah pack kan dalam satu paper bag besar . Homaigod ! Banyak gile . Aku ingat barang dapur apa jea . and ade 1 envelop berisi voucher subway and duit belanja . haha xoxo for you Mr !

Then aku turun bawah pulang ke rumah , aku simpan semua barang itu dalam freezer , ada butter , sos cili tomato , ada omega egg , espresso , maggie hot cup , corn flake dgn honey star . haha macam kanak kanak . ada apa lagi ntah . Lepas dah simpan semua tu . Aku gerak haqq , ajak dia teman aku survey company kereta mewah dekat Genting Klang . Dipendekkan cerita aku tiba di sana around 11 15 pagi . Aku masuk dalam office , and berjumpa dengan Operation Manager .

Actually nak tanya tentang sponsorship untuk shooting lepas raya ni . mengambil masa dalam 1/2 jam dekat office tu . Settle je dekat office IBM tu aku terus bergerak hantar Haqq balik rumah . And aku bergerak ke office . Tiba di office aku lepak kejap tunjuk dekat Kak Ina tentang company kereta mewah itu . And dalam jam 1 tengah hari aku dan Kak Ina bergerak ke RTM Angkasapuri untuk telemovie Sentuhan Isabella .

Balik pada RTM dalam jam 230 . Dekat office harini aku settle kan surat sponsorship jea . Call sana sini nak dapatkan sponsorship . Harini aku dah janji dengan Kak Ina nak berbuka puasa dengan dia and yang lain . So aku reserve seat untuk 6 pax dekat The Ship Chop and Steak . Tepat jam 530 kami pulang kerja , aku balik rumah dulu manakala Kak Ina and yang lain terus ke sana . Aku tiba dirumah mandi mandi dulu then aku bergerak ke sana .

Ontheway tu , Kak Ina pesan beli kan Rangka Ayam 4 Ketul . Wow banyak nye diorang ni nak makan . Hehe , Santapan malam tu , Chicken Chop and Jus Tembikai ja . Sembang gelak gelak dengan diorang semua sampai la 8 30 malam . So bila dah habis makan tu , kami pun nak balik la , Si dawlad kalut nak gerak nak gerak . hahaha .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan