Ahad, 18 September 2011

Cuba dan terus cuba

Kadang kadang aku terfikir hidup ni macam sebuah puzzle yang kita cuba untuk sambung kan , kita padan kan supaya ia kelihatan seperti sebuah gambar . Walaupun aku jatuh , aku bangkit semula dan cuba semula . Same lah dengan puzzle . walau berkali kali jatuh , kita tetap akan sambungkan dan padankan .

Aku atur perjalanan hidup aku ni baik baik . dan Bila aku dah berjaya aku akan merasa bangga , rasa seronok , gembira semua ada . Bukan kerana apa , tapi kerana kejayaan yang aku perolehi atas titik peluh aku sendiri , kejayaan atas usaha aku sendiri . Jadi aku rasa Gah ! dengan apa yang aku telah lakukan .

Aku cuba dan terus cuba untuk dapatkan apa yang aku inginkan . semakin hampir aku dapatkan semakin jauh ia pergi membawa diri . Kadangkala aku juga tidak faham dengan situasi apa yang sedang aku lalui . Whats wrong with me ? Am i delusional or its fact !

impian aku satu . tapi belum tercapai . sampai masa aku genggam impian aku itu . terfikir juga tak mampu ke nak kejar impian ? difikir semua kalau tak mampu tak payah kejar . Jalan je la asal kan aku sampai ke genggaman impian . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan