Isnin, 9 Januari 2012

Mencintaimu hanya Sia Sia

Assalamualaikum, Salam 2012. Sebelum itu nak wish Selamat Tahun Baru pada semua blogger di sini . Tak ada mood langsung sebenarnya nak taip 1st Januari yang lepas. Entah lah aku sendiri pun tak tahu kenapa . Langkah saja ketahun 2012 masalah baru yang mula datang . tiada sinar keceriaan langsung dalam hidup aku .

Lebih lebih lagi masalah dari dia. Orang yang aku sayang. Aku setia. Tapi bila aku dengar cerita dari mulut dia yang selama ini aku assume benda itu berlaku ternyata ia memang benar dan tepat sekali. Rasa terpukul dan kecewa dalam diri ini. Haih kenapalah dia buat aku macam ini.

Setiap hari aku terjaga dari tidur aku selalu memikirkan dia. Bila malam aku nak melelapkan mata aku terbayangkan wajah dia. Tapi untuk aku sebaliknya yang berlaku. Dia malah membuat aku rasa buntu dan kadang kala itu perasaan aku sakit gila. Mungkin benar apa kata sahabat aku seorang ini yang bernama wanita .

Dia banyak memberi aku kata kata semangat supaya aku sentiasa tabah. Kadang tu aku rasa macam nak jadikan dia sebagai orang tengah untuk memberitahu pada si dia tentang perasaan yang aku pendam selama ini. Tapi bila difikir balik macam tak perlu lah kot walaupun sahabat aku sendiri tahu aku memendam perasaan pada seseorang itu.

Hari demi hari aku berjumpa dengannya , kadang rasa pilu kadang rasa sayang , kadang itu rasa sakit sangat. Tapi bagi dia , dia macam tak ada apa apa yang berlaku...susah nak faham

Tiada ulasan:

Catat Ulasan