Sabtu, 28 Januari 2012

Okay la tu

Maaf lah lama dah tak update kat ruangan ni. Kadang tu sampai jadi lupa pun ade. Harini mata aku terkebil kebil jam 7 pagi. Berat rasanya nak bangun. Mana tidak nya tidur 5 pagi malam tadi. Sibuk keluar dengan kawan kawan. Nanti tak keluar kata sombong pula kan. Hari ni macam biasa lah aku jalan jalan pusing keliling Dato Keramat tu cari bahan.

Sampai lah petang, petang aku singgah makan dekat kedai 1 malaysia yang selalu aku makan tu. text mimie dzulkefli tanya kerja ke. cun jugak dia kat rumah break 4 jam. lepas makan aku lepak lah naik atas kat rumah dia. Last Last lepak punya lepak sampai terlena. dah nak senja baru aku balik rumah. Dalam perjalanan balik tu reply sms dari firdaus kamarul, ajak lepak malam ni. mesej reply boleh saja. dalam jam 10 dia ambil aku.

sampai je rumah aku on lappy baca metro online. saje tengok ape perkembangan dunia nie. nanti di cop katak bawah tempurung kaca pula kan. dalam hati ni fikir pasal dia. merajuk ke ? ehh aku silap cakap ke semalam. Macam ni lah life aku sekarang...Okay la tu kan -__-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan