Selasa, 24 Januari 2012

Tapi Bagaimana ?

Hai Assalamualaikum Semua. Apa Khabar ? Saja aku mengambil masa 2 3 hari ini untuk mencari bahan dan idea untuk menaip kali ini. Hmm entah lah aku sekarang semakin buntu memikirkan masa hadapan aku yang bakal tiba. Aku fikirkan tentang kerja aku. kerja tetap aku. Tapi untuk jaga hati dan perasaan dia dan orang lain. Aku berubah fikiran.

Kadang kala aku cuba untuk ikut kata hati. Pergi saja lah kalau orang dah panggil. Tapi dalam masa yang sama aku malah memikirkan orang lain. Aku cuba untuk menjaga perasaan orang lain. Saja aku minta pendapat pada kenalan rapat aku. Mereka malah lebih suka aku pilih apa yang hati aku suruh pilih. Jangan dengar cakap orang. Kita punya masa depan bukan diorang. Ada betul nya juga apa yang diperkatakan oleh kenalan aku itu.

Aduh masalah masalah lah aku ni tak habis habis dengan masalah. Dengan dia tu dah macam kekasih gelap aku. Sejak kebelakangan ni kalau aku berpisah sekejap je aku jadi rindu. Aii lain macam dah tu, takkan jatuh cinta kot. tak mungkin lah kan. Cuma itu lah sekarang ni aku risau dia berkecil hati dengan keputusan yang buat ini. Khamis ni aku akan berjumpa dia untuk menjelaskan apa yang terbuku dihati selama ini, Tapi bagaimana kalau dia berkecil hati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan