Sabtu, 10 Mac 2012

Bukan Segalanya Indah

" tak semua yang ada di dunia ini indah buat kita semua "


Haii Assalamualaikum semua. Lama juga aku tak intai untuk menulis kat ruangan ini pada bulan Mac ni..Jam sekarang menunjukkan jam 11.30 malam. Mata aku masih lagi menatap monitor komputer riba ini. Dalam kepala ni asyik memikirkan tentang hati dan perasaan. Jujur aku masih rindu pada dia. Walaupun dah lama dia pergi tinggalkan aku. Aku masih lagi disini menanti dia untuk berbicara..

Dulu tu ya lah..Kalau ada apa apa saja dia dia dan dia. Tapi sekarang dia dah tak pernah peduli kat aku dah. Kadang kadang aku terpaksa pakai number lagi satu untuk call dia and semata mata dapat dengar suara dia. Aku rindu suara dia, marah dia, manja dia, sayang dia. tak kisah lah dapat dengar dia cakap "siapa ni ?" "jangan main main lah call" ke aku tak kisah yang penting aku dengar suara dia..

Lelah aku berdiri bila semuanya tak seindah dulu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan